nākamais darbs

Lipton

Baltās un zaļās tējas kampaņa.

Uzdevums:
 Izstrādāt kampaņu, kas nostiprinātu Lipton baltās un zaļās tējas piramīdas formas maisiņos pozīcijas Baltijas valstīs, veidojot pircēju prātos pārliecību, ka tēja piramīdas formas maisiņos ir pārāka par tēju parastos tējas maisiņos. Rezultāts: būtisks Lipton baltās un zaļās tējas pārdošanas apjoma pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējā gada rezultātiem.

Komunikācijas stratēģija: Neparasti viegla garša!


Taktiskie risinājumi:

Mērķauditorijas iesaistes pasākumi tirdzniecības centros Rīgā, Tallinā, Viļņā un Kauņā. Uzmanības piesaistei šajos centros tika izvietots lielformāta tējas maisiņš ar virpuļojošām tējas lapiņām – cilvēkiem, kas lēkā uz piramīdā ievietota batuta. Vairāk nekā 30 000 apmeklētāju nobaudīja tēju un izmantoja iespēju iejusties tējas lapiņas ādā, tādējādi pārliecinoties par tējas, kas pildīta piramīdas formas maisiņos, priekšrocībām.

POS materiāli tirdzniecības vietās

Publicitātes veicināšana drukātajos medijos un tīmeklī: Lidojošu tējas maisiņu sūtījumi žurnālistiem kopā ar baltās un zaļās tējas paraugiem, kam sekoja preses relīze ar nozares ekspertu viedokļiem. Lipton vēstuļu konkurss kādā no populārākajiem medijiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Rezultāts: vairāk nekā 60 publikāciju dažādos medijos Baltijā.

Lipton konkursi dažādos medijos Latvijā (Delfi.lv), Igaunijā (Naised) un Lietuvā (Ji) ar galveno balvu  lidojumu gaisa balonā divām personām.

Lipton zaļās un baltās tējas pārdošanas veicināšanas pasākumi Baltijas valstīs.

Get Adobe Flash player