nākamais darbs

Grundfos

Mārketinga programmas Grundfos Plus pilotprojekta izstrāde un uzsākšana.

Mērķis: Iegūt ražotāja kvalitātes vadībai nepieciešamos datus, stimulējot Eiropas valstu un Krievijas ūdensapgādes un apkures meistarus reģistrēt uzstādītos Grundfos sūkņus speciāli izveidotā interneta datu bāzē.

Galvenie uzdevumi:

  • Izstrādāt jaunas mārketinga programmas struktūru.
  • Izstrādāt jaunās programmas funkcionālo kodolu – datubāzi saturošu WEB instrumentu, kura saskarnes paredzētas gan iesaistei paredzētās mērķauditorijas – sūkņu uzstādīšanas meistaru, – gan programmas koordinatoru ērtai lietošanai.
  • Izveidot jaunās programmas identitāti.
  • Testēt jaunizveidotās programmas funkcionalitāti, ar efektīvu komunikācijas kampaņu uzsākot šo programmu Latvijā. Uzsākšanas kampaņas mērķis ir panākt meistaru iesaisti, kļūstot par jaunās programmas reģistrētiem lietotājiem.

Grundfos Plus programmas uzsākšanas kampaņas komunikācijas stratēģija: panākt augstu ūdensapgādes un apkures meistaru iesaisti, kā galveno komunikācijas kanālu izmantojot profesionālos sūkņu pārdošanas veikalus Latvijā.


Komunikācijas taktiskie risinājumi:

Mārketinga programma izstrādāta saskaņā ar jaunu produktu izstrādes metodoloģisko procesu, uzsākot darbu ar mērķauditorijas vajadzību un uztveres īpatnību izpēti, nosakot mērķa specifikācijas un svarīgākos saskarsmes punktus. Jaunās programmas nosaukums radīts, paredzot tā globālu izmantošanu dažādās valstīs un ietverot tajā vārdu Grundfos, kam mērķauditorijas apziņā ir augsta atpazīstamības pakāpe un liela asociatīvā vērtība. Logotips stilistiski veidots saskaņā ar Grundfos zīmola identitāti. 

Galvenā ziņa: Piesakies dalībai Grundfos Plus programmā!

Grundfos Plus interneta vietne, kas paredzēta gan meistaru, gan uzstādīto sūkņu reģistrācijai, kā arī datu uzglabāšanai un iespējamo garantijas gadījumu pieteikšanai: grundfos.lv/grundfosplus

Mērķauditorijas uztveres īpatnībām un iepirkšanās paradumiem atbilstoši izstrādāti un veikalos izvietoti reklāmas materiāli. 

Radošais risinājums: uzmanības piesaiste ar atbilstošu vizuālo tēlu un pamudinošu tekstu: Ja uzskati sevi par sūkņu meistaru, pastiep sūkņu garantijas laiku! Lielformāta plakātu izvietošana uz veikalu ieejas automātisko durvju plaknēm paredzēta efektīvai uzmanības piesaistei. Tādējādi kā izteiksmes līdzeklis tiek izmantota plakāta daļu kustība durvju atvēršanās laikā.

Informatīvie bukleti sūkņu tirdzniecības vietās

WEB baneru komplekts: Ja esi sūkņu meistars, PASTIEP sūkņu garantijas laiku!

Apskatīt banerus >

Grundfos Plus programmas Key Visual fotosesijas aizkulises (14.05.2013)

Speciālas izbraukuma instruktāžas sūkņu tirdzniecības vietās visā Latvijā

Get Adobe Flash player